Nowa wersja enova365 z numerem 2410.1.1

W wersji udostępnione zostały nowości funkcjonalne w modułach Systemowe, Business Intelligence, Handel, Kadry Płace, Księgowość.

W module Systemowe:

  • Systemowy mechanizm komunikacji

Przygotowane zostały mechanizmy umożliwiające komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami firmy z wykorzystaniem Pulpitów Pracownika i Kierownika oraz zewnętrzną pomiędzy firmą a jej kontrahentami z wykorzystaniem Pulpitu Kontrahenta.

  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe

Udostępniono możliwość włączenia uwierzytelniania dwuskładnikowego podczas logowania, w celu zwiększenia bezpieczeństwa aplikacji.

W Module Business Intelligence:

  • Utrwalanie list 

Wprowadzona została funkcja utrwalania list, która upraszcza tworzenie modeli danych.

W module Handel:

  • Integracja z systemem WMS Avocado Packing 

Przygotowano nową integrację z systemem WMS – Avocado Packing. Integracja realizowana jest za pomocą dodatku enova365 WMS Konektor.

W module Kadry Płace:

  • Weryfikatory czasu pracy 

Rozbudowane zostały mechanizmy weryfikacji czasu pracy pracowników, dodając weryfikatory.

  • Nowy sposób ewidencji czasu pracy 

Dodany został nowy sposób prowadzenia grafików czasu pracy dla pracowników, zleceniobiorców oraz osób zatrudnionych na podstawie umów B2B.

  • Kalkulator wynagrodzeń 

Przygotowane zostało narzędzie pozwalające na szybkie wyliczanie kwoty brutto od netto lub kwoty netto od podanej wartości brutto, zarówno dla pracowników etatowych, jak i zleceniobiorców.

W module Księgowość:

  • Obsługa plików JPK CIT 

Udostępnione zostały mechanizmy wspierające przygotowanie danych niezbędnych do realizacji obowiązku sprawozdawczego JPK CIT: JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR.

  • Paczki przelewów 

Udostępniona została funkcję umożliwiającą grupowanie przelewów w paczki i wysyłanie ich do banku.

Najważniejsze zmiany dostępne są w ulotce klienckiej. Szczegóły zmian dostępne są w ulotce podstawowej.